Doppenspaarders genomineerd!

De PvdA Borger-Odoorn houdt jaarlijks een verkiezing voor de vrijwilliger van het jaar. Hiervoor kunnen inwoners van de gemeente kandidaten voordragen. Het kunnen inwoners zijn die op sportgebied de handen uit de mouwen steken, vrijwilligers die actief in het verenigingsleven werkzaam zijn, mantelzorgers, mensen die voor elkaar klaar staan, mensen die in de dorpen in werkgroepen actief zijn, enzovoort.

Dit jaar zijn onder de genomineerde voor de 'Vrijwilliger van het jaar 2018" ook de heer en mevrouw Gorter uit Borger. Zijn zijn genomineerd omdat ze al jaren vrijwilliger zijn in de Borgerhof, het PCOB krantje en de Elisabethbode rondbrengen, breien voor een goed doel, kaarten maken voor de Hartstichting, plastic doppen verzamelen voor de stichting hulphond, vrijwilliger zijn bij de Zonnebloem en zich inzetten voor hulpbehoevenden in de buurt. Aldus de toelichting bij de nominatie.

Tot 10 februari kan worden gestemd op één van de genomineerden en op 16 februari is de prijsuitreiking van de meest gewaardeerde vrijwilliger van 2018. Kijk voor meer informatie op borgerodoorn.pvda.nl