Doppenactie op de Fair in Loon

In Loon is op zondag 14 april de zevende ‘In & Om de Boerderij fair’. De fair wordt gehouden in schuren, op de deel van de boerderij, bij de oude smederij, op het erf, langs de Asserweg en op de brink in het dorp.

Er komen meer dan 90 standhouders met mooi, stoere, landelijke producten zoals bloemcreaties, houten meubelen, brocante, gereedschappen, regentonnen, huis en tuin decoraties, woonaccessoires, glas in lood, vogelhuisjes, landkaarten en producten uit onder meer Sri Lanka, Afrika, Spanje en Italië. Ook zijn er bloembollen, vaste planten, pompdoek doeken en schorten. En natuurlijk staan er standhouders met veel lekkernijen en streekproducten.

De Stichting Vrienden Doppenactie Noord Nederland staat ook op de fair met een stand.

U kunt uw plastic dopjes ter plaatse inleveren!

De fair wordt gehouden van 10.00 uur tot 16.30 uur, de toegang is gratis. Parkeren kost 2,50 euro per auto. Er komen grote parkeerplaatsen die met borden worden aangegeven.

Meer informatie kunt u vinden op de Facebook pagina van de fair.